Cica JOB!!!

Mda, sunt stupefiata! M-am anagajat si eu ca aia fara experienta, la o societate in oraselul meu minunat, pe un salariu de cacao dar cu speranta ca voi invata si eu ceva si ca voi putea spune dupa ca am si eu ceva experienta care sa le-o bag pe gat urmatorilor angajatori, care nu vor sa formeze pe nimeni, vor doar experti dar care in acelasi timp sa fie si tineri si multifuntionali si un fel de “fisa postului” ambunlanti! Anyway, se pare ca nu o sa am placerea sa fac asta deoarece urmeaza sa imi dau DEMISIA!!!!!!!! DA!!!!
Cam trei saptamani minunate am invatat ce este de facut pe un post, dupa care m-am simtit calcata in picioare si numita “incapabila sa bag niste cifre in calculator” doar pt ca am avut o parere proprie pe care mi-am sustinut-o si bineinteles ca unii nu suporta sa NU aiba dreptate, de unde a urmat si un mic schimb de cuvinte….mai acid putin!
Toate se rezolva, sunt mutata pe alt post pentru ca fata care se presupune ca urma sa lucreze acolo nu intelesese nimic intr-o saptamana si asa eu am fost nevoita ca in 3 zile sa invat totul! Ca sa avem o viata si mai frumoasa, dupa doua zile ma apuc sa invat alta persoana ce trebuie sa faca pe postul respectiv, desi eram si eu cea mai “experta” posibila! M-am descurcat si cu asta, deja am doua luni adunate de munca, dar s-a intamplat minunea : l-am intalnit pe SEFUL cel mare (si  cam deraiat).  Toate bune si frumoase pana vineri cand, dupa ce si-a facut aparitia si a cerut o apa, ca de obicei, au inceput injuriile si am simtit cum imi vajaie pe la ureche o sticla de apa de jumatate din biroul in care eram, prin biroul meu, pana afara in fata biroului pe scari! Minunata senzatie, tremurici, incercare sa indeplinesti alte ordine intre timp si un stres de mi s-a restartat tot sistemul! Urmeaza demisia obligatorie a juristei care a tinut in picioare toata afacerea, urmata de o zi stresanta plina de urlete, abuzuri verbale, cereri care trebuie indeplinite la secunda si bineinteles hotararea de a demisiona dupa o zi stresanta si super obositoare, psihic vorbind!
Cica asta e JOB, cica sa mergi sa inveti ceva, sa fii corecta, sa faci totul ca la carte sa castigi si tu o experienta si sa incerci sa faci rost de un job mult mai bun!!! Ce sistem de rahat (scuzati cuvantul sistem)!!  Sunt socata, speriata si nu pot sa inteleg cum exista astfel de oameni care sunt sefi si care au angajati care chiar suporta astfel de tratamente!!!!!
Ca sa nu mai vorbesc si despre doamna minunata care mi-a zis ca sunt fraiera daca nu continui sa merg acolo la job ca pot sa invat multe!!!! Iar la intrebarea mea catre ea, daca ea ar fi dispusa sa fie agresata fizic ca sa invete ceva mi-a raspuns foarte convinsa si cu un soi de  superioritate ca DA!!! Eu eram: Femeie…wtf?!…te bate cu scaunul in cap si tu zici ca DA?!?!?!?!? Uite de asta sunt oameni care isi permit sa isi trateze angajatii de la rau…la foarte rau!!!

Sunt scarbita, satula si cam fara speranta! Stiu ca trebuie sa o iau de la capat si sa apuc sa fac ceva in viata asta! Sper doar sa nu mai intalnesc astfel de oameni care nu se pot numi asa, pentru ca dupa un contact de cateva minute efectiv realizezi ca nu au dreptul sa se numeasca nici macar animale!!!

Cica JOB! Cica sa MUNCESTI!Cica sa fii CINSTIT! Cica…sa fii OM!

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on April 21, 2012, in Imprastiate adunate and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. uff..
    acum ca stiu si eu cu cine vb ;))..
    e imposibil sa nu fii dezamgita, caci ai avut asteptarile tale mai ales la primul job..
    as putea spune ca din pacate ai avut aceasta experienta, dar stii ce zic Lolly…ca fiecare experienta isi are de fapt rostul ei. Era o vreme cand vb doar la nivel teoretic asa, dar in timp am inteles adevarul din aceste vorbe si cred in el cu toata fiinta mea. Chiar si o astfel de experienta cu sticla vajaind pe langa urechea ta, te va invata multe. NU pot sa ti spune eu ce anume, caci doar tu vei fi in masura sa ti raspunzi la asta, in viitor!
    ai rabdare cu tine si data viitoare fii f atenta la ce ti spune inima ta. Nu vei gasi un job perfect..mereu vor fi avantaje si dezavantaje. Singurul job aproape de perfectiune din pct meu de vedere, este a lucra pentru tine..deci..spor!;)

    • Da stiu, doar ca nu mi se pare profesional si etic sa se intample asa. E si asta o experienta, este drept, dar nu mi-as dori doar experiente din astea. Mi-as dori experiente care sa ma provoace profesional sa fac lururi tot mai bune si sa muncesc pentru ceea ce fac.
      Sunt doar dezamagita ca s-a ajuns in situatia asta din nimic. Stiu ca nu exista lucru perfect, insa mie imi place diversitatea si sa observ ce se intampla in jurul meu, doar ca vreau sa o fac din placere, nu sa ma ia panica si sa nu mai stiu in ce parte e usa!!!🙂

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

