Prieten caine sau caine prieten?

Mie imi plac animalele in general, dar prefer oricand un caine  mai mult decat o pisica. Imi plac pisicile, dar sa nu fie ale mele🙂 : adica ma  joc cu ele, le mangai, le smotocesc bine dar sa nu stea la mine acasa. Anyway, asta era doar asa o introducere, voiam sa ajung la o imagine pe care am vazut-o intr-o dimineata, acum cateva zile. Pentru o persoana in cautarea unui job, asa cum sunt eu acum, dimineata nu e momentul meu forte, asa ca acum cateva zile eram toata grabita si adormita si ma indreptam spre statia de metrou de unde trebuia sa ajung la un interviu. In ameteala mea de dimineata am reusit sa  vad si sa constientizez imaginea din fata mea : un catel din asta de pe strada era intins pe jos, in timp ce altul tot il inghiontea cu boticul. Dupa cateva secunde am realizat ca de fapt catelul de jos era acolo pentru ca nu mai traia iar cel de deasupra tot dadea cu labuta si cu boticul sa il trezeasca. Urata imagine de dimineata, sincer, mai ales pentru un iubitor de caini. Mi-am continuat drumul ca nu aveam ce face dar am inceput sa ma gandesc: pana si animalele au momente in care sunt mai “oameni” decat noi, oamenii. Am inceput sa ma gandesc la cate lucruri urate fac oamenii, cum se folosesc de orice minciuna si orice tertip ca sa isi atinga scopul, cum ar fi in stare sa omoare pentru nimic, in timp ce acel animal tragea de seamanul lui sa se trezeasca. Oare cum au unii suflet sa fie niste fiinte mai rele decat animalele? As prefera sa fiu caine, sa am un prieten caine decat multe alte persoane care s-au dat a fi prieteni.

In fine, dupa prima imagine de dimineata care a reusit sa ma trezeasca de-a binelea, mi-am vazut de treaba, am fost la interviu si cand am iesit de acolo, frumos fiind afara, am zis ca sa profit putin si sa ma plimb “la picior”, sa fac miscare ca simteam lipsa. Asa ca am luat-o usor la pas pe strazile aglomerate ale capitalei. M-am oprit la semafor si am asteptat. Intre timp, altii s-au pliat pe langa mine si au trecut strada, chiar daca semaforul ala era asa de rosu de te dureau ochii, insa nu a contat. Langa mine o mamica si un copilas la vreo 2-3 anisori sa zicem, stateau linistiti si asteptau culoarea verde a semaforului, la fel ca si mine. Eu fiind foarte linistita si incantata de vremea frumoasa de afara, lasam oamenii sa treaca pe langa mine si incercam sa culeg energia pozitiva din aerul ce ma inconjura, cand la un moment dat aud din dreapta mea: “Mami, de ce trec toti oamenii acestia strada, ca nu e verde?”. Nu m-am putut abtine si m-am intors sa vad si eu copilul asta. Intre timp mama incerca sa ii scuze pe oamenii respectivi, sa ii explice copilului ca nu e bine si ca trebuie sa astepte culoarea verde. Zis si facut! Dar dupa am inceput sa ma gandesc la saracul copil care era nedumerit de ce trec toti pe culoarea rosie daca nu e bine. Ce sa mai inteleaga astia micii pe care tot ii blamam noi ca sunt neastamparati si neascultatori, atata timp cat noi cei mari, cei care reprezentam o autoritate si un model in fata lor nu facem decat sa incalcam zilnic regulile pe care le impunem lor. Copilul ala sigur nu mai constientizeaza ce e bine si ce e rau si va manca bataie sau va fi pedepsit degeaba, din cauza prostiei noastre. Poate ca ar trebui sa fim mai atenti la noi insine, la comportamentele noastre si apoi sa le cerem si copiilor sa respecte regulile care le sunt impuse.

Dupa plimbare m-am indreptat spre cea mai apropiata statie de metrou sa merg spre casa. Urcata in metrou, castile in urechi, music on si hai sa dansam. Aproape de statia la care trebuia sa cobor, in spatele meu era o fata de liceu, imbracata normal care se tinea de o bara ca tot omul si se bataia din cand in cand (stim toti cum e cu metrourile). Langa mine, cu fata spre ea, doi baieti de liceu, pareau destul de inofensivi, povesteau intre ei si la un moment dat se indreapta spre fata, incearca sa vorbeasca putin cu ea fara gesturi iesite din comun sau agresive, insa fata isi tinea privirea in jos, nu vorbea prea mult, iar baietii s-au retras si imediat a venit statia la care trebuia sa coboram. Intamplarea nu are nimic spectaculos, avand in vedere ca nici macar nu auzeam ce vorbesc dar si asta m-a facut sa ma gandesc in drum spre casa. Cum am ajuns noi oamenii sa devenim un pericol pentru cei din jur? Erau tineri, oare de ce nu au vorbit normal, sa se priveasca direct in ochi si sa fie o situatie in care sa isi zambeasca si sa isi faca din mana la despartire? Nu ne mai simtim in siguranta sa discutam cu cei din jur, sa inchegam prietenii usor, asta probabil pe sistemul “nu vorbi cu necunoscuti”. Reguli impuse de mici dar si de jungla in care traim. Degeaba incerc sa gasesc raspunsuri la astfel de intrebari, pentru ca stiu ca asta e situatia si se pare ca suntem niste “oameni caini”, pentru ca traim intr-o jungla, iar consecintele le putem observa la tot pasul daca ne oprim din rutina zilnica si privim in jur.

Sper totusi ca lumea o sa fie mai buna, o sa ne oferim unul altuia mai multe, mai multa dragoste, mai multe zambete si mai multe motive sa credem intr-o lume mai buna (asta apropo de campania celor de la Coca-Cola, despre care probabil o sa urmeze un alt articol, daca ma izbeste inspiratia).

Hai sa fim mai buni! Sa daruim iubire! Sa daruim zambete!

De astazi!

EU prima🙂 ♥ !

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on November 13, 2012, in Imprastiate adunate and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

anasstassya.wordpress.com/

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

