“Why don’t you get a boyfriend?”

tumblr_lptys6pX2U1qblgeuo1_500Why should I?

In ultima perioada toata lumea ma intreaba acelasi lucru. De ce sunt singura? De ce nu am pe cineva? De ce..? De ce..? De ce..?

De ce as avea???

In jurul meu vad tot felul de oameni care au relatii dar nu se inteleg si le este teama sa spuna STOP. Vad prietene nefericite, care sunt stresate, nervoase, geloase, suparate, triste si deprimate pentru ca nu stiu cum sa ii spuna Lui sa isi stranga hainele, sa spele vasele, sa nu isi mai lase farfuriile intinse, sa isi arunce cutia de bere de pe masa sau pur si simplu sa mentina curatenia. De ajutat prin casa deja nici nu mai vorbesc, e ca si cum i-ai injura. E drept ca exista si baieti in aceeasi situatie, cu iubite dezordonate si care nu au nici o legatura cu relatia. Eu vorbesc din punctul de vedere al unei femei, care in conceptia mea se aplica si la barbati.

Tot stau si privesc in jurul meu oameni de aceeasi varsta cu mine, mai mari decat mine si chiar la parinti si peste tot observ ca ceva nu functioneaza. Parintii nostri au crescut cu tot felul de idei sadite in capul lor cum ca “nu e frumos sa te desparti”, “ce zice lumea daca o sa faci asta?”. Ei nah, de parca lumea sufera cu cei care au probleme si hotarasc sa fie singuri.

Am si eu o varsta, e drept, dar nu inteleg de ce toata lumea se grabeste sa ma marite sau pur si simplu sa se casatoreasca. De parca iti vine ziua in care ai fost condamnat la moarte si daca nu se indeplineste ultima dorinta, nu o sa mai traiesti!

Am prieteni care au copii si inca nu au ajuns la casatorie. E drept ca trebuie sa o faca, dar asta nu inseamna ca abia dupa casatorie exista viata. Nu trebuie sa fie o conditie de viata si de moarte. Trebuie sa existe iubire si fericire, nu doar o regula care nu vrei sa o incalci ca asa e in societate!!!

Nimeni nu isi doreste sa traiasca singur/a, printre acestia ma numar si eu, dar nu vreau sa ma complac intr-o situatie mediocra doar pentru ca o sa imbatranesc si o sa raman necasatorita sau alte blabla ce mai danseaza in capul oamenilor. Decat o persoana langa mine doar de dragul de a avea cu cine sa te certi, mai bine singura si linistita. Cand va aparea un barbat care sa simt ca e pentru mine si ca ma face fericita, atunci voi lua atitudine, dar pana atunci, nu o sa ma multumesc cu un “ceva” doar de ochii lumii. EL care o sa fie, o sa fie EL pentru mine si EL care ma face fericita. Nu accept jumatati de masura, nu accept gelozii nefondate, nu accept minciuni, nu accept violenta si nu accept sa nu existe dragoste, respect si incredere.

Cred ca pentru fiecare exista CINEVA, astfel ca luati-va inima in dinti si cautati-l/o, asteptati-l/o si bucurati-va de el/ea fara sa va mai fie frica de ce o sa zica lumea sau de ce o sa zica actualul/actuala (a se incelege fostul/fosta). Pana si ei vor fi fericiti la randul lor!

DA ma voi casatori si eu, cand imi va veni vremea, iar voi toti ceilalti incercati sa fiti fericiti si mai apoi toate lucrurile se vor aseza. Daca exista dragoste si iubire toate se rezolva, asa ca iubiti mai mult si indragostiti-va mai des!!!

Voi va treziti in astfel de situatii? (ma refer la cei care nu ai facut inca pasul asta si au prieteni care se preocupa de asta!🙂 )

(sursa foto)

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on January 24, 2013, in Imprastiate adunate and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. ehe..ai atins un subiect complex si totodata foarte simplu.
    de ce te intreaba lumea dc ce nu ai pe cineva?
    pentru ca pentru lume e firesc ca toti din turma sa facem acelasi lucru. si daca se mai intampla sa fie lumea asta..nefericita in optiunea ei, de ce sa nu mai fie unul in plus nefericit. Lumea se simte mai bine asa.
    Stiai ca, casatoria a fost inventata de barbati pentru a-si asigura perpetuarea ADN-ului individual!? Asta la baza..
    Dar in prezent casatoria a devenit pentru societate, adica guverne un mijloc de manipulare a maselor extraordinar. Casatorit fiind si avand familie, altfel vei accepta niste conditii decat daca ai fi singur..sunt asa multe de spus.
    Sa ai pe cineva..se pare ca a fost si este ..un trend. Insa pana la urma un trend ..zic eu..il porti cand si cum vrei tu.mai ales atunci cand tu te simti bine cu el….
    Inainte de a ma casatori m am ciocnit de astfel de intrebari..cand ma chemi la nunta? dar voi..cand o mai faceti!?
    in final, draga Loly e bine sa stii ce vrei ..sa ti cunosti f bine prioritatile.in rest nu mia conteaza nimic. nu trb sa dai nimanui explicatii..
    si mai circula o gluma pe net..o babuta tot intreba o dra: tu cand ma chemi la nunta?
    si dra exasperata la un moment dat ii raspunde zambind..dar dvs cand ma chemati la inmormantarE? desi suna dur. ..babuta nu a mai intrebat niciodata dra de nunta..si uite asa se lecuieste omul, de a se mai preucupa de vietile altora. ..
    caci nu mai zic..
    daca viata lui e anosta.., trista si nefericita..nu e firesc sa vrea sa si o pipereze privind si la nefericirea altuia..? nu stiu cum sa zic egoului sau ii face bine sa observe ca ..are dreptate.., gen: ” uite vezi..am avut dreptate. nu exista dragoste pe lumea asta…” si intr-un mod dubios se bucura…de dreptatea lui…

    • Sunt oameni care accepta jumatati de masura,dar eu nu fac parte din categoria asta. Vreau totul, vreau sa fie dragoste si iubire la mijloc, dorinta in flacari si tot ceea ce mai trebuie ca sa poti sa fii fericit atunci cand zici DA. Si cred ca nu conteaza momentul, ci cu cine ajungi sa il imparti. Pana la momentul asta, cred ca mai bine singura,decat cu vreo pramatie pe cap care sa imi faca viata amara din nimicuri.
      Va veni timpul la fiecare, doar ca stii cum e: fiecare alege cum doreste si suporta consecintele…:), iar consecintele mele vreau sa ma “biciuiasca” cu iubire, sa ma “innece” in lacrimi de fericire si sa fac “infarct” de atatea sentimente de dragoste.
      Deci, alege cu intelepciune si ai grija ce iti doresti, sar putea sa se intample! :))) :*

  2. e perfect..intr-un fel totul ..e mult spus..dar iti doresc sa ai parte de acest ”totul”..
    cat despre dorinte, sunt de acord. tot ce mi am dorit cu adevarat s-a implinit.
    cat despre biciuit, innecat si infarct..ai grija ce ti doresti…chiar tu ai spus-o si este cat se poate de real….o poveste zice asa ca trei prieteni stateau de vorba, la pescuit.Si unul din ei prinde pestisorul de aur, la care asta le spune ca le va indeplini celor 3 cate o dorinta.
    primul zice..eu vreau nu stiu ce casa, al doilea..eu vreau nu stiu cate femei, iar al treile zice: eu vreau sa fiu fericit. La ceva timp dupa, se intalnesc primii doi prieteni si intreaba de al treilea: mai dar cutarica ce-i cu el?ce ai auzit de el!?
    si asta ii zice: pai nu ai auzit?! a facut infarct de la atata fericire!!inima lui nu a mai rezistat endorfinelor eliberate in organism…
    deci…sa mai zic ceva?!!

  3. Tema asta e reală atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi, adevărul este că puţini sunt curajoşii ca tine, să ştie ce vor şi să mai şi recunoască asta. Mulţi sunt nefericti anume din această cauza, că se prind la “gura lumii”.
    În mare parte sunt deacord cu ce a spus Personalitate autentică mai sus şi cu tine, bineînţeles🙂
    Am fost şi în asemenea siuatie. Adevărul este că lumea se uită la tine că la o persoană căreia îi lipsete o maină sau un picior şi simte milă. Nu înţelegeam de ce, pentru că cei care făceau asta aveau nişte relaţii ratate în care nu m-aş fi băgat chiar dacă erau singura mea posibilitate de a fi cu cineva. Oamenii întregi la cap nu mi-au zis niciodată nimic, dimpotrivă, îmi spuneau că sunt o curajoasă. Eram fericită şi singură. Mereu spuneam că voi schimba singurătatea numai dacă viaţa de cuplu îmi va da mai mult decât aveam. Mă doare în coţ de gura lumii. Lumii îi plac aparenţele şi mie îmi place să i le dau, dar atâta timp cât nu e sufletul meu în joc.
    Nu ştiu câţi ani ai tu, dar eu, acum mi-am amintit cu oripilare, că aveam vreo 23-24 de ani şi societatea mă făcea să mă simt batrână, mă împingea spre căsătorie şi aproape mă vedeam expirată. Acum, nu pot să mă întreb ce se alegea din mine dacă nu aveam gândirea asta ca a ta? Îţi trebuie putere ca sa rezişti, pentru că ei sunt mulţi, tu una. Dar ceea ce mi se pare groaznic şi ceva ce nu pot să înţeleg, cum au putut să îmi facă asta? Cum nişte oameni mături (eram un copil şi credeam în “înţelepciunea” lor) şi unele fiinţe dragi mie (care se presupune că trebuiau să îmi vrea binele), direct sau indirect, mă făceau să cred că sunt o fata bătrână care nu mai trebuie nimănui, la doar 23 ani? În ce lume bolnavă trăim?
    Sper ca sa dea câţi mai mulţi tineri peste acest articol, indiferent dacă sunt fete sau băieţi, şi să înveţe ceva din asta. Nu e numic grav şi nefericit să fii singur. Oamenii se nasc singuri🙂 Viaţa în doi începe numai dacă există toate premisele pentru asta, dar nu doar pentru că aşa vor familia ta, prietenii tăi, societatea. Şi nu contează câţi ani ai. Doar se spune că iubirea nu are vârsta😆 Părerea mea este că noi ne naştem ca să trăim viaţa frumos, să ne bucurăm de ea şi să fim fericiţi, dar nu să ne căsătorim. Căsătoria e o parte din viaţa noastră şi dacă cuiva nu îi aduce viaţă frumoasă şi bucurii, nu are nevoie de ea.

  4. Asa e, e valabil pentru ambele sexe si sincer nu cred ca stiu exact ce vreau, dar stiu ca vreau sa fiu fericita, iar “gura lumii” clar nu o sa ma ajute sa am parte de asta. In general “gura lumii” e reprezentata de oameni care au relatii nefericite si nu inteleg de se trezesc sa dea sfaturi. Cei care au relatii “functionabile” nu sar asa de des sa arunce in tine cu pietre. Mai spun si ei cateodata cate o idee, dar nu insisita pentru ca stiu ca iubirea si o relatie fericita nu poti sa te duci sa o cumperi de la mall la kg.
    In curand o sa implinesc 27 de ani si cum majoritatea oamenilor din jur sunt fie casatoriti, fie cu relatii de lunga durata, mereu sunt bombardata de intrebari despre un EL, care nu exista. Asta nu ma face atat de nefericita incat sa plang non stop. Este adevarat ca am momente in care as vrea sa ma stranga cineva in brate sau sa am un umar pe care sa plang, dar decat sa fie false, mai bine strang perna in brate. Nu mi se zice doar de la varsta asta de casatorie, ci chiar asa ca si tie, de pe la 22-23 de ani, ca deh, asa era candva. Daca nu te casatoresti repede devii fata batrana si nu te mai ia nimeni. Bullshit!!! Va fi cand va fi sa fie si cand voi simti ca merita sa fac pasul acesta, ca nu e ca si cum ti-ai luat o bluza si daca nu iti mai place o dai.
    Sper si eu sa inteleaga cat mai multa lume ca NU TREBUIE a faci anumite lucruri in viata ca asa zice lumea, ci sa faci doar ce te face pe tine fericita. Si daca fericirea de moment e sa fii singur/a atunci asa sa fie. Va veni vremea fiecaruia din noi cand iubirea ne va izbi asa de tare si de frumos incat in ameteala noastra casatoria o sa fie un nimic frumos.
    Iti multumesc pentru faptul ca ti-ai rapit cateva minute din viata sa ma citesti si sa imi impartasesti si parerile tale. Inseamna mult!
    Sa fii fericita in continuare, e tot ce conteaza!
    Hugs&Kisses!

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

