Buna!

Am vazut filmuletul asta de mult, dar acum mi-a venit sa vorbesc despre el!

Mie mi se pare minunat filmuletul asta si al naibii de adevarat! Nu e usor sa abordezi pe cineva sau sa fii abordat in contidiile in care traim astazi. Desi nu ar fi nimic rau in asta, totusi in mintea fiecaruia e exact asa, dar in realitate, atunci cand trecem la fapte se schimba toate datele problemei.

Buna treaba au facut copii astia! Felicitari! Treaba buna si simpla!

Poate ar trebui sa avem curajul sa spunem BUNA mai des! Sa nu pierdem ceva bun din viata asta!

BUNA!

Hugs&Kisses!

Cine continua?

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on January 31, 2013, in Cu si despre suflet and tagged , , , . Bookmark the permalink. 21 Comments.

  1. mi-a placut foarte mult!foarte mult!mai ales ca ma identific cu fata! :)) insa….nu mi prea place atitudinea baiatului. ..caci..pe termen lung..nu e de bine…;))
    dar am inteles ideea!
    infrunta-ti temerile!

  2. Bună,
    Mi-a plăcut scurt-metrajul. E chiar drăguț. Păcat că uneori un simplu bună nu deschide prea multe porți.

    • Buna si tie!
      E adevarat ca nu deschide multe porti, dar daca nu ar mai fi privit ca ceva rau ar fi minunat. Sau daca si femeile ar putea spune “buna” fara sa fie privite altfel asta ar fi si mai minunat. Dar cel mai minunat ar fi daca si barbatii ar avea tupeul sa spuna “buna” fara speranta ca asta o sa ii duca in “pantaloni”. Ar fi foarte frumos daca BUNA ar avea alt sens, unul frumos si primitor!🙂

      • M-ai făcut să zâmbesc. Așteptările noastre distrug totul, chiar și farmecul acestui „bună” și nu ne putem opri pentru că oricât de străin ne-ar fi cineva tot ne dorim să reacționeze în felul în care ni se pare nouă potrivit. Ne e teamă de refuz, uneori ne e teamă că n-avem ce să comunicăm „și ce-o să-i zic după?”. Bărbații au tendința să fie unilaterali și când singurele subiecte de discuție sunt sexul, jocurile și calculatorul nu rămân prea multe motive de a aborda o fată.

        Și eu privesc altfel o femeie care are curajul să mă abordeze, sunt mult mai deschis. De multe ori femeile par inabordabile și e atât de bine când coboară de pe piedestalul acela. Apreciez curajul pentru că știu cât de greu e uneori să-ți deschizi gura.
        Tare complicat e până și „bună” ăsta.

      • Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, dar ma bucur totusi ca te-am facut sa zambesti.
        E adevarat ca e greu in societatea noastra sa tratam un “BUNA” exact ca ceea ce este el in esenta. Multi fugim speriati exact ca in reclama aia de la TV “Eh, si daca data viitoare ma saruta?!”. Cam asta e reactia noasta. Si asta doar datorita societatii. Sper totusi ca pe viitor sa se schimbe sensul acestui “buna” sa putem sa il rostim oricand si mai ales sa ne dam voie sa il rostim de cate ori simtim nevoia. Spre exemplu, in alte tari (nu are rost sa dau nume), daca mergi seara pe strada si te intalnesti cu politia, acestia te saluta si o fac doar ca sa te simti in siguranta si ca nu esti singur pe strada. La noi daca iti zice cineva buna si nu il cunosti deja iti faci 1000 de ganduri. Ar trebui sa ne abandonam si sa ne dam voie sa zicem ce vrem si ce dorim, mai ales cand totul se face din si cu iubire! Asa ca BUNA sa fie!🙂

  3. Nu mai este aceeasi lume. Imi aduc aminte cum cu multi ani in urma daca ii spuneai “Buna” unei fete necunoscute pe strada ea iti zambea si iti raspundea la fel. O facea doar din politete indiferent ca era grabita sau avea pe cineva. Acum abia ne mia salutam chiar si vecinii. Lumea e speriata ca cine stie ce obsedat sau obsedata poate fi cel care te saluta.
    In toamna am vrut sa fac un gest frumos si cand am iesit de la o terasa am luat de la o tiganca un trandafir cu gandul de-al oferi primei fete care imi apare in fata. A aparut o fatuca nici uratica nici frumusica, normala, i-am intins trandafirul si i-am spus “buna ! Sa ai o seara frumoasa!”. Ce s-a intamplat? Mi-a dat peste mana cu floarea intinsa, s-a uitat urat la mine si a grabit pasul. De ce? In ce ne-am transformat? Suntem tot mai singuri si ne multumim cu orice relatie doar pt a nu fi singuri…..In curand o sa ne temem si de propria umbra……

    • 🙂 Foarte frumos gestul tau cu trandafirul, chiar daca ai primit reactia aceea, insa apreciez faptul ca ai facut acel gest si uite asa ai demonstrat ca totusi mai exista o urma din “acel ceva” si ca nu suntem o cauza pierduta, ci pur si simplu trebuie sa intelegem si sa acceptam ca in jur sunt si oameni cu intentii bune, chiar daca de acasa am fost invatati altfel.
      SI din pacate, in prezent, ai mare dreptate cu faptul ca suntem singuri. Majoritatea suntem, indiferent ca suntem sau nu intr-o relatie.
      Ideea acestui filmulet este exact ceea ce vorbim noi aici, Eu inca sper ca se va intampla ceva minunat si ca noi, prin noi ne vom schimba. Avem nevoie de iubire, atat pentru noi cat si pentru altii!
      Zambete si salutari si mai spre vara, mai incearca o data gestul cu trandafirul sau poate iti aduni o gasca de prieteni sa faca asta!!🙂 Nu se stie peste ce o sa dai!

  4. Greseti cu ceva in raspunsul tau…..de acasa eu cel putin nu am fost invatat asa si nici cei din generatia mea sau mai mai mare. Noi am fost invatati sa salutam, sa ne respectam vecinii si oamenii in general.

    • Corect. Si eu am fost invatata la fel si imi place sa fiu asa. Daca mi se intampla sa fiu salutata pe strada asa cum ai facut-o tu, as raspunde la salut, as zambi, as fi incantata de gest, dar recunosc totusi ca mi-ar fi putin frica sa iau trandafirul, dat fiind ca in ziua de azi multi baieti sunt pusi pe sotii si poate ca e doar un gest ca sa aiba de ce sa se amuze dupa. Dar daca mi-ar inspira incredere, as fi incantata sa iau si trandafirul cu in zambet larg si UN multumesc pe masura. Mi-ar face ziua mai frumoasa ce-i drept…:-D

  5. Oare când vor înţelege bărbaţii că e sufiecient un “Bună!”, iar ceea ce va urma va veni de la sine? Scuza lor este că se tem de refuz, dar mie mi se pare mai dureros şi un adevărat eşec să pierzi o şansă de a fi fericit şi de a trăi frumos, decât de a primi un banal refuz. Dar aşa se întâmplă când mai important e egoul cu orgoliul lui, decât alte lucruri.

    • Si asta e drept, dar hai sa fim serioase, ca nici noi fetele nu suntem foarte diferite. Daca un baiat ti-ar spune bune, cu siguranta te-ai uita stramb la el si poate i-ai spune buna, dar ti-ai continua drumul. Totusi, intorcandu-ma la ei, daca ar insista cu adevarat atunci acel buna ar fi destul de suficient cum ai zis si tu mai sus! Eu inca mai sper ca lucrurile se vor schimba si vom ajunge sa vedem si ce se poate intampla dupa un simplu BUNA!🙂

      • Eu sunt foarte serioasă😆
        Adevărul este că am suferit de foarte multe ori deoarece am dat aproape numai peste băieţi din acest clip şi nu era vorba de câteva ore aşezat pe o bancă, ci de luni, ani întregi🙂 Aş fi făcut şi eu ca fata din clip, pentru că mi se pare o reacţie destul de normală, numai că eu nu aveam nevoie de un aşa bărbat. Faptul că nu îndrăznea să facă acest pas, îmi spunea multe despre el, suficient încât să îmi dau seamă că nu e pentru mine.
        Cât despre directul “Bună!”, mi se întâmpla foarte des asta şi mereu răspund cu un zâmbet larg cu “Bună!”, indiferent cine este bărbatul cela (muncitor pe şantier sau unul la patru ace într-o maşină de lux). Ideea este ce urmează după acest “Bună!”. Uneori unii bărbaţi doar vor să îi remarci, să îi vezi că te-au văzut şi nu e exclus că unii din ei au o speranţă, dar sunt conştienţi că e doar o formă de salut. Pentru alţii e o formă de a începe o discuţie care cine ştie unde va duce. Iar pentru unii o formă simplă de a-ţi face un compliment. Mie mereu îmi face plăcere să aud acest “Bună!”. Mi s-a întâmplat de multe ori să îl aud tocmai când mă simţeam prost sau mergeam absenta sau grăbită pe drum. De fiecare dată mă întorc spre cel ce mă salută, zâmbesc şi îi răspund. E foarte ciudat, dar acel zâmbet îmi rămâne până la sfârşitul zilei pe buze, făcându-mă să simt o recunoştinţă pentru cel care mi l-a dat, fără să îşi dea seama🙂

    • E adevarat ca genul asta de baieti care nu au tupeu pot fi catalogati ca acel baiat de care tu nu ai nevoie. Si sincer, nici eu nu as avea nevoie de unul asa care sa nu poata sa deschida gura, in schimb eu nu pot sa fac asta pentru ca recunosc, inca sunt lucruri pe care nu stiu cum sa le fac.
      Si eu raspund la acel “buna” care il aud, indiferent de unde ar veni si ma bucur, insa mai mereu dupa acel salut dragut urmeaza o tampenie. Eu nu arat anii pe care ii am si mi se intampla de multe ori sa ma trezesc auzind replici la care nu ma pot abtine sa nu le dau peste ochi din cuvinte pentru ca sunt tineri care cred ca daca iti zic “pisi, ce cur ai” te fac sa te simti flatata. E adevarat ca in sinea mea zambesc, dar iti imaginezi ca nu mai urmeaza nimic dupa ultimul meu cuvant dat replica la remarca de mai sus. In schimb cei mai mari putin, asa de varsta mea, nu au tupeu sa spuna nici macar acel banal “buna”. Nu stiu sincer de ce, ca nu sunt chiar muma padurii, dar pur si simplu nu au tupeu.
      Ar trebui totusi baietii sa faca asta mai des si nu doar cu fetele de la care cred si vor sa primeasca ceva, iar fetele sa raspunda cu un zambet si cu caldura ca sa ne putem bucura toti in fiecare zi de iubire si de voie buna.

      • Se pare că am avut norocul să nu îmi spună fraze de genul “pisi, ce cur ai”, cel puţin nu cu voce tare. Dar te înţeleg perfect când îmi spui de cei mai mici decât tine. Uneori mă întreb de unde atâta tupeu sau nu îşi dau seamă că suntem cu câţiva ani buni mai mari decât ei? Sunt amuzanţi, până nu întrec măsură😆
        Nu e vorba de Muma Pădurii, că, chiar dacă ai fi, sigur există Statu-Palmă-Barbă-Coţ şi pentru tine😆 De exemplu, din statistica mea, ceea ce mă miră foarte mult şi nu înţeleg de ce, este că cei mai curajoşi să spună “Bună!” sunt bărbaţii care de fapt ar trebui să tacă, ceilalţi stau şi te privesc până pleci, obosită să îi tot aştepţi să scoată măcar un “Bună!”
        În viaţa asta trebuie multe, dar până aştept să le facă alţii, le fac eu pe cele ce depind de mine😉

      • Daaaa, mereu aia care ar trebui sa taca au o gura si un tupeu de iti vine sa o iei la sanatoasa. Si uneori le spui direct ca ar trebui sa TACA, dar degeaba, ei insista. In schimb aia care ar trebui sa deschida doar gura sa iti zica orice si pe tine te-ar interesa, tac precum mutu in papusoi (pt cei care nu sunt moldoveni, inseamna porumb). Viata ce caine!:))))
        Si eu fac unele lucruri, doar ca mi s-a intamplat sa fiu eu aia curajoasa si sa deschid gura si sa se panicheze el sa fuga, mai mare decat mine fiind :))
        E foaaarte larg subiectul asta si cred ca fiecare dintre noi a vazut cate o latura mica. Dar totusi e placut sa iubesti, sa iti doresti, sa visezi mai ales. Eu prefer sa visez si sa ma gandesc, sa ma zbat si sa sufar putin ca “Gigi” nu ma vede, decat sa nu existe un “Gigi”!🙂 Mi se pare ca traiesc!

  6. Nu ştiu cum alţii, dar eu de ceva timp am realizat că viaţa mea e scurtă şi valorează mult, aşa că, cea mai mare prostie este să las să îmi scape lucrurile frumoase, doar din cauza fricilor, orgoliului, prejudecăţilor etc. Trebuie să trecem peste ele şi să încercăm, vorba ceea, încercarea vină nu are. Dar dacă de un banal “Bună!” depinde toată fericirea şi frumuseţea vieţii noastre? De ce să nu îl spunem? Să îmi petrec toată viaţa nefericită cu îndoială şi intrebandu-mă “Ce era dacă?” sau “Mai bine făceam asta”, doar pentru că la un moment dat am fost o laşă? Lucrurile sunt mereu foarte simple, noi le complicăm. Cât despre faptul că tu ai fost aia curajoasă, felicitări, e problemă lui că a fugit, măcar stai liniştită că ai încercat.
    (Apropo, referitor la acest tip de bărbaţi am un articol, abia acum mi-am amintit😆
    În viaţa asta sunt atâtea de iubit aşa că, chiar şi atunci când nu există un “Gigi”, în timpul în care aşteptăm să apară, avem ce iubi şi de ce ne bucura😉

    • Eh, aveam mai mult curaj inainte, acum m-am mai “lasitit” putin, din nefericire pentru mine.
      Cat despre “Gigi” si alte iubiri, stiu ca exista mereu ceva de iubit. Eu iubesc zambetul copiilor, ma umplu de fericire cand ii vad zambind la mine. Sau de soare, atunci cand simt ca ma mangaie, sunt in culmea fericirii. Ma bucur si iubesc multe, dar mai putine decat inainte!🙂

      • Las că îţi va reveni curajul. Aşa e viaţa, nu e omogenă, are de toate🙂 Eu dimpotrivă, iubesc mai mult şi mai multe decât înainte şi sunt în creştere. Mă miră că la tine este invers.

      • E invers pentru ca uneori viata ne mai da cate un sut, iar sutul pe care l-am primit a fost atat de tare incat simt ca m-am despartit in 2 pers diferite si pur si simplu nu ma mai regasesc, Uneori spun lucruri care stiu ca imi placeau inainte, pentru ca imi aduc aminte ca le ziceam inainte, dar acum nu mai stiu daca e la fel pentru ca nu mai simt mare lucru. Sper doar sa reusesc sa pun la un loc cele 2 personaje in care m-am impartit si sa imi revina curajul si toate celelalte pierdute!🙂

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

