Cum am simtit prima zi de primavara pentru prima data

1_martie_1788O primavara minunata sa aveti plina de soare pe toate strazile si sa fiti gadilati de milioane de zambete raspandite cu iubire!!!

Aseara pe drumul spre casa am realizat ca e prima zi de 1 Martie pe care am simtit-o si am trait-o cu adevarat! Frumos sentiment! Pe bune!

De-a lungul saptamanii, desi vedeam pe toate strazile capitalei oameni care vindeau floricele si martisoare, am uitat de aceasta zi, pentru ca nu eram obisnuita sa o gust. Ieri dimineata, in drum spre munca am vazut asa de multi oameni cu floricele si cadouri in mana ca m-am panicat si mi-am sunat colega sa o intreb daca a cumparat si ea flori, ca doar nu era sa ma duc singura la munca fara ceva cadouri. Asa ca m-am dus si m-am plimbat putin printre tarabe si am cumparat si eu ceva dragut pentru cele 6 colege ale mele. Slava Domnului ca aici la capitala nu se dau martisoare baietilor de 1 Martie, asa cum se obisnuieste la mine acasa (mda, si colegele mele mi-au zis sa imi tin gura, tinand cont de faptul ca noi avem cam multi baieti la munca) ca ne ruinam de tot. O sa va povestesc mai spre sfarsit si care e treaba asta cu baietii si cadourile.

Am ajuns si eu la munca si ghici ce, au inceput sa ploua cu martisoare si floricele. Am avut parte si de un gest frumos. Nenea care are grija de parcarea noastra de la firma, un om de rand de existenta caruia habar nu aveam, a si aparut langa noi sa ne dea un martisor. Am ramas uimita si cu un zambet tamp pe fata cand l-am vazut cu mana intinsa spre mine si cu un martisor tare dragut confectionat din margelute mici. Abia am reusit sa ii zic multumesc. Au inceput sa apara si colegii cu fel de fel de martisoare. Apoi am inceput sa muncim iar in timpul asta tot apareau ba baietii din conducere cu floricele, ba din partea firmei, ba cei din “gaura neagra” (asta e o camera unde stau niste oameni ciudati, cel putin asa ziceam pana ieri, care intra dimineata acolo si nu prea ii mai vezi cand ies) si tot asa toata ziua. Cate 1, cate 3 dar mereu era cate o persoana in fata ta care sa iti dea o floricica, sa iti ureze o primavara minunata si cu cate sa imparti doi pupici. Nu sunt obisnuita cu astfel de lucruri, dar tocmai de aia m-am simtit foarte bine si m-am bucurat de aceasta zi pentru prima data de cand ma stiu!

Pe sfarsitul programului uitandu-ma pe biroul meu am ramas blocata pe paharul plin de floricele de toate felurile si ma tot gandeam ca trebuie sa fie o primavara minunata daca a inceput asa frumos si cu soarele in ochi pret de 8 ore pe care le-am petrecut la munca, corect!?

Dupa toate astea am plecat cu acelasi zambet tamp si mandra de florile mele spre locul unde trebuia sa ma vad cu prietena mea. Urma sa fie un fel de girls night in care the bride and the bridemaid intrau in faza aia cu probatul de rochii de mireasa. A fost foaaarte tare, exceptand-o pe tanti de la al doilea loc de probat rochii, care ne-a vazut pe noi doua terminate dupa o saptamana de munca si s-a purtat ca si cum eram doua sarace pana cand a facut niste ochi mari cand prietena mea i-a zis ca nu are buget stabilit pentru rochia ei (ha, in ya face bitch!). Asta tinand cont ca inaintea noastra fusese un cuplu la costum si la cravata si cu figuri. Ne-am trezit si noi doua fete palide de copile sa venim la probat rochii. A fost fun oricum sa o vezi pe tanti grasuta ca o papusa din aia Matriyoshka, cu o rochie jmechera care atarna pe ea si cu niste fire de par in barba si in musteata care iti intrau in ochi. Era miiiinunat cand isi ridica si bratele si mai vorbea si in scarba cu noi. Abia ne-am abtinut sa nu ne buseasca rasul! What a great girls night, right!?!­čÖé

Chiar si dupa toate astea, desi eram suuuper obosita (noroc de inventiile astea numite energizant) tot m-am bucurat de seara, de prietena mea si de florile mele, de care eram foaaarte mandra!

Acuma sa va povestesc si care e treaba cu martisoarele pentru baieti de 1 Martie! Mi-a povestit aseara prietena mea despre traditie!

Cica cei din Bucovina, cu ceva timp in urma aveau traditia asta de 1 Martie sa se dea martisoare la baieti. Fetele confectionau martisoare manual si le dadeau baietilor care le placeau. Iar de 8 Martie baietii respectivi duceau flori fetelor care le placeau dintre cele care le-au dat martisor. Si uite asa se recunostea pe fata cui place de cine! Frumoasa traditie, ma indoiesc totusi ca in zilele noastre ar mai fi lumea in stare sa recunoasca asemenea sentimente si sa le dea pe fata asa usor. Traim intr-o lume prea complicata pentru noi!

Oricum, concluzia, am avut un 1 Martie miiiiinunat si stiu sigur ca 2013 (anul asta de care zice toata lumea ca o sa fie cu ghinion) o sa fie si mai minunat cu fiecare zi ce trece!

Va mai urez inca o daca ce v-am urat la inceput si astept sa imi spuneti cum a fost pentru voi ziua de 1 Martie?!?!?!?

Hugs&Kisses!

(sursa foto)

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi ÔÇťmeserieÔÇŁ ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca ÔÇťImperfectiunea este noua PerfectiuneÔÇŁ! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on March 2, 2013, in Imprastiate adunate and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. ├Äntr-adev─âr, ar fi tare frumos s─â se mai p─âstreze tradi┼úia, ne-ar ├«ncuraja s─â ne exprim─âm liber, s─â fim sinceri (din p─âcate, pe zi ce trece, observ c─â ne este din ce ├«n ce mai greu s─â m─ârturisim ceea ce sim┼úim). ├Än orice caz, 1 Martie este o s─ârb─âtoare frumoas─â pentru cei care ┼čtiu s─â se bucure de ea. M-a bucurat tare c─â soarele a fost al─âturi de noi. Prev─âd o prim─âvar─â SUBERB─é !!!

    • Da si eu m-am bucurat de soare, mai ales ca mi-a batut in fata toata ziua la birou­čÖé. In schimb pe partea celalalta, asa e, in ziua de azi ne este teama sa ne exprimam sentimentele pentru ca nu stim ce primim din partea cealalata. Societatea ne-a facut sa fim prea complicati sa ne comportam atat de simplu (din pacate)!
      Macar sa ne bucuram de primavara minunata care urmeaza, de soare si de viata!
      Multa iubire iti trimit sa te bucuri in fiecare zi de cate ceva!­čÖé

  2. Traiesc de 4 luni in Bucovina, si va marturisesc ca e adevarata traditia, spre surprinderea mea, se mai practica, stiu un liceu in care fetele au strains bani pentru cadouri de 1 Martie pentru baieti, super tare!

  3. Se pare c─â ai avut o zi de 8 Martie pe cinste!­čść Mi-ai transmis ┼či mie din optimismul t─âu!

    • Si ziua de 8 Martie a fost minunata, doar ca eram atat de obosita incat nu m-am putut bucura de ea asa ca de cea de 1 Martie. In schimb ma bucur foarte tare ca am vazut soarele si cel mai mult ma bucura faptul ca am reusit sa iti transmit si tie starea mea! Te pup si sa ai o primavara plina de soare pe toate strazile vietii tale!!!

  4. Acum muuuulti ani lumina am avut o relatie frumoasa cu o persoana care imi va ramane draga intotdeauna. In acea zi de 1 Martie normal ca m-am prezentat si eu cu martisorul de rigoare iar dupa a fost organizata o iesire in oras intre cupluri aranjata de baieti si a fost o seara exact asa cum planuisem. Doar ca seara am avut o mica mare surpriza sa primesc si eu un martisor si pana in ziua de azi nu am avut o surpriza mai placuta ca aceea. Martisorul meu a fost chiar ea. Imbracata sexy cu un snur de martisor in jurul ei m-am trezit cu ea in fata mea si sincer am ramas fara replica pt ca nu ma asteptam de nici o culoare. Toata seara fusese planuita de mine iar surprizele am avut grija sa vina doar din partea mea. Fetelor voi cand vreti puteti fi cel mai frumos lucru din viata unui barbat fara nici cel mai mic efort.
    Si pt asta eu unul va multumesc pt ca ne dati farmec vieti si va doresc “Sa aveti o primavara minunata!”

    • Ce dragut! Dragut din partea ei si dragut din partea ta! Mai rar un baiat care sa aibe cuvinte de lauda pentru femei. Majoritatea ne numesc in fel si chip, desi ne iubesc si ei in adancul sufeltului, doar ca au impresia ca sunt mai barbati daca nu isi arata si latura sensibila.
      Eu iti multumesc pentru ca m-ai facut sa zambesc simtindu-ma si eu ACEL lucru frumos din viata unui barbat asa pentru cateva secunde.
      Sfat de la o femeie: sa nu te schimbi niciodata, sa ai curajul asta sa recunosti ca a fi barbat este total diferit de a fi “animal”. Sa faci mereu diferenta!
      Numai bine iti doresc! SI bineinteles iti trimit multa iubire sa insoteasca oriunde si oricand!

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O so╚Ťietate f─âr─â prin╚Ťipuri carevas─âzic─â c─â nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagin─â de maxime ╚Öi minime. Dup─â principiul ÔÇŁ ├Ämi st─â bine c├ónd r├ód!...├«ntr-o c─âma╚Ö─â de for╚Ť─â!ÔÇŁ

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

╚śic ╚Öi clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ÔÇŁLove & Precious Memories!ÔÇŁ

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar ni┼čte g├ónduri ┼či p─â┼úanii a┼čternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the catÔÇÖs pajamas

Versuri cu o pana...

R─âzvan Pan─â

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

┬╗ contacteaz─â-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

