Campus uitat de lume

hCu siguranta stiti multi de campusul de la Poli. Si eu stiam cladirea mare si impunatoare din fata, dar nu stiu cati stiti despre ce este in spate. Va povestesc eu prin ce peripetii am trecut. Miercuri, in drum spre casa, am trecut pe langa campusul respectiv si am vazut niste terenuri de tenis cu zgura, foarte frumos amenajate si m-a luat dorul de joaca. Asa ca mi-am adus aminte de un prieten care avea rachete, am vorbit cu el si am stabilit ca mergem sa facem putina miscare. Zis si facut. Eu am promis ca ma duc la terenurile alea sa vad cum ajungi la ele si cum faci rezervare, cat costa, toate detaliile. Daca te uiti din strada, din fata de la Afi, terenurile alea sunt inconjurate de niste boscheti si nu este nici o poarta pe nicaieri si nici o intrare, doar o gaura intr-un gard si atat. M-a palit pe mine interesul fix joi, in ziua cu vantoasa aia care a rupt ceva copacei. Mi-am luat o prietena si zic sa mergem sa gasim intrarea. Vorbisem cu un paznic de pe acolo si mi-a zis ca trebuie sa inconjor caminul de la Poli si ca sa mai intreb pe acolo. Am ajuns la poarta din campus si am intrebat o doamna de acolo. Imi zice mergi inainte, dreapta, stanga, n-am inteles nimic, dar am zis ca ma descurc pe parcurs. Am inaintat pe strada respectiva, printre copacei, natura, oameni, frumos. Am dat de un teren de fotbal unde se antrenau niste pusti si am continuat sa merg pe langa teren in speranta ca ajung undeva si imi dau seama unde sunt terenurile alea. Am inconjurat terenul de fotbal, am ajuns la o bariera unde statea o doamna. Am realizat ca nu mai stiu pe unde suntem si am intrebat-o pe tanti. Nestiutoare fiind, mi-a zis sa ma intorc printre cei doi catei prietenosi si sa mai intreb pe acolo. Zis si facut. M-am intors, am luat-o pe alta strada, prin natura si am ajuns la o carare printre boscheti. Fiind doua fete singure, am zis ca NO WAY. Am mai mers pe straduta si am gasit o alta straduta care facea stanga intre alti boscheti si cu alti catei prietenosi, plus o garnitura de baieti pe balconul unui camin cam darapanat care se uitau la noi intrebatori. Cand am ajuns la straduta intunecata si ne-a intampinat o cladire care mai avea putin si se darama, am hotarat sa ne intoarcem. Ne-am intors, am trecut printre camine intr-o stare deplorabila, in care cu siguranta nu poti duce un trai decent pentru ca pana si geamurile erau de pe vremea lui nenea Ceasca. Am ajuns la caminul mare si impunator, am intrat sa intrebam paznicul care ne-a lasat sa asteptam vreo 5 minute ca vorbea cu prietenul Gicu la telefon si cand l-am intrebat cum ajungem al terenuri, a ridicat din umeri si ne-a trimis la 3 betivani care erau acolo in camine. Ne-au indrumat aia, am zis ca am inteles numai sa scapam de ei si am plecat la drum sa exploram campusul si ale sale carari ascunse. La inceput a fost decent, apoi am inceput sa ne afundam intre gunoaie si cladiri parasite si boschesti si am ajuns de unde am plecat, in fata strazii intunecate. Ne-am luat inima in dinti si am mers inainte. Am dat de terenuri, dar ne-au intampinat doi catei care se uitau dubios la noi si care s-au luat dupa noi cand ne-am intors pentru ca nu era nimeni pe teren. Am avut noroc cand din cladirea darapanata a iesit un nene cu inca vreo 3 caini dupa el si l-a trimis pe un alt nene sa ne duca la terenuri. Am mers prin noroi, pe dupa cladiri, prin boscheti, ziceai ca suntem in zona crepusculara. In orice secunda ma asteptam sa iasa ceva sau cineva de undeva si sa ma duca in alta lume. Tare insonstienta am mai fost, acum cand stau si ma gandesc mai bine. Ne-a dus nenea la un baiat tinerel care statea intr-un vagon si care s-a panicat tot cand l-am intrebat de teren, de telefon si cum facem rezervare. Dupa ce am luat numarul, ne-au indrumat printre boscheti sa iesim la gaura din gard care da in strada si uite asa sa ne incheiem  calatoria.

Stau si ma gandesc, ce fel arata caminul ala din fata si ce gunoaie si ce zone rupte de realitate sunt in spate. Nu inteleg cum nu reusesc sa faca totul frumos, drumuri curate, fara caini nebuni sa poata lumea sa se plimbe pe acolo. Plus de asta, cum frate sa faci un teren de tenis atat de tare si sa ai intrarea printr-o gaura din gard si prin boscheti??? Eu inca sunt socata de ce am vazut. Sper sa ajung luni acolo sa vad care e situatia.

Acum stand si analizand, realizez ca toti erau ciudati pe acolo. Zici ca erau posedati. Se panicau toti cand intrebai ceva, nici unul nu stia dar aveau fete crispate. Parca erau toti supusi unei entitati malefice si erau speriati si agitati. Parca aveau droguri la ei cu tonele si noi eram de la Antidrog!! Cred ca daca ii chinuiam putin cu intrebari, incepeau sa transpire!

Sfat: daca vreti o calatorie cu peripetii, mergeti si cautati intrarea la terenul de tenis, alta decat cea prin gaura din gard. Veti avea parte de trairi demne de secolul 20 si de razboiul mondial.

Calatorii placute va doresc!

Hugs&Kisses

(sursa foto)

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on May 24, 2013, in Imprastiate adunate and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

