Ploua…despre “prognoza meteo”

image_galleryDa. Ploua iar. Si e ploaia aia in care ma gandesc si am acelasi sentiment. E ca un nou inceput. Am scirs intr-un articol inspirat din “prognoza meteo” facuta de o persoana draga, ca ploaia curata tot in urma ei. Vreau sa cred si in momentul asta ca asa e. De 3 zile ploua aici incontinuu. Nu se mai opreste. Combinata cu 3 zile de stat in casa in paturica, te face sa te gandesti. Esti singur si incepi sa te gandesti. Asa cum am facut si eu. Nu am reusit sa analizez mult anumite situatii, dar mi-am dat seama ca sunt momente in care vreau sa mi se dea un sut in fund sau un picior in cap sa ma ridic. Nu am forta altfel. Cred ca toti avem momente in care picam, pur si simplu. Si ne trezim acolo jos, in praf, si ne zvarcolim, si inghitim praful ala care ne lasa fara aer. De multe ori m-am ridicat si am mers inainte. Am facut asta de prea multe ori in ultima perioada si acum nu am putere. Incep sa imi dau seama ca e necesar sa ma ridic putin, sa imi rup un picior si sa imi dau singura un sut in cap sau unde nimeresc. E complicat sa astepti din jur asta pentru ca nu toata lumea e dispusa sa isi asume responsabilitatea de a-ti da una bucata grava intr-un punct vital.
Sa o iau de la inceput. Asta e solutia. Desi nu sunt unde eram candva, sunt in urma si am pierdut multe si multi. Mi-e frica de contactul cu pamantul. Si de mult sunt asa intr-un cutremur total. Am ramas fara sprijin si urmeaza sa ma prabusesc. Citisem undeva, candva ca inainte de orice lucru bun se intampla un lucru rau, astfel incat sa poti sa pretuiesti ceea ce e bun si frumos. Vreau sa cred ca asa va fi. De prea mult timp a fost rau ca sa nu fie bine.

Am tot invatat diferite lucruri de-a lungul timpului. Cel mai interesant mi se pare faptul ca oamenii din jurul tau sunt oglinda ta de fapt. Sunt ceea ce e in interiorul tau si chiar daca esti constient sau nu de ce e in interiorul tau, oamenii din viata ta iti arata. Acum e cam dubios de inteles cand ai in jur oameni ciudati, plini de energie, inteligenti si zen. Toti in acelasi timp.  Ce naiba sa mai crezi?! De ce sau de cine sa te mai agati?
Stau si ma invart de mult timp pe marginea butoiului cu melancolie asa cum face mingea de baschet cand nu stie daca sa intre sau nu in cos. Asta e “framantata” acuma. E o replica dintr-o discutie cu un nou prieten. O persoana care a aparut in viata mea de nicaieri si nici nu stiu care e scopul lui. Dar voi afla in viitor. O sa va spun. Problema e ca am cam picat. Si sunt cu capul in jos si cu picioarele in sus. In butoi, zic.  Stie cineva cum se iese din asta?!?!?!🙂
Daca imi zice cineva ca IUBIREA este cheia, il iau si il bag si pe el/ea intr-un butoi sa vedem cum poate iubirea sa il/o salveze?! :)) – glumesc acum. E doar o replica pe care o primesc des in ultima vreme si care sta si in mintea mea si face mucegai acolo. Ca IUBIREA rezolva tot. La naiba, e asa de greu sa iubesti orice. Si e si mai greu pentru ca nu stii cum sa o faci. Cum naiba sa iubesti lucruri si sa le si explici asta? Vorbesti cu veioza :”Stii ce mult te iubesc? Hai te rog eu, functioneaza!!!”. Cand vine vorba de o persoana de sex opus, in cazul meu un baiat, cum naiba sa ii spun: “Stii, m-am indragostit de tine?!” Mai ales cand el, in general, in cazul meu, se indragosteste de alta?! Cred ca isi ridica fusta si fuge de ramane dara de praf in urma lui. Incerci sa iubesti tot si toate, dar uneori ce te faci cand nu mai ai iubire. Stiti cum e, in general cu bani faci bani si doar cu bani se inmultesc banii. Asa ar fi si cu iubirea. Doar cu iubire se inmulteste iubirea. Da de unde naiba sa primesti iubire daca toata lumea e ocupata?! Mda. Imi pare rau ca vorbesc asa despre IUBIRE. Ador cuvantul si sentimentul asta, doar ca in ultima vreme nu o mai inteleg si nici nu stiu cu ce se mai mananca. Se intinde pe paine?!?!🙂

Da clar. Se cere un nou inceput. Doar cu EU. Un fel de constuirea unei case (in cazul de fata, o persoana). Incepi cu temelia si apoi, usor usor, contruiesti cate o camera. Dar oare cate “camere” ar trebuie sa aibe o persoana?!  Va anunt cand aflu. Va las, am plecat la construit de EU! Sper sa va mai tin la curent!

Hugs&Kisses!

(sursa foto)

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on September 30, 2013, in Imprastiate adunate. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

