Suflet de nimic

SoullessMainTitleAstazi am fost martora unei intamplari nu foarte placute, din punctul meu de vedere. Veneam de la munca, eram in tramvai cu o prietena si vorbeam de alea noastre si radeam. Cand am ajuns la Razoare, dupa statie, tramvaiul a oprit inainte de intersectie ca avea rosu (sau cum se numeste la ei, in termeni tramvaieni). A aparut un nene care i-a facut semn conducatorului sa ii deschida usa sa urce si el, chiar daca nu era in statie. S-au deschis usile si din rasul nostru uitandu-ma spre usa l-am vazut pe nenea cum a urcat 2 cari si apoi s-a dus pe spate direct, a cazut pe trotuarul ingust de ciment dintre tramvai si gardul care inconjoara constructiile de la noua linie de metrou. S-a auzit un zgomot cum s-a prabusit si instinctul meu a fost sa ma ridic si sa imi intorc privirea spre conducator. Ma asteptam ingrozita si nerabdatoare sa isi ridice fundul tabacit de pe scaunul lui moale si confortabil si sa iasa  din camaruta lui sa il ridice pe nenea de jos. Dar, ca sa vezi ce “noutate”, nici macar nu a avut bunul simt sa deschida usa aia. In cateva fractiuni de secunda m-am gandit ca nenea de jos e barbat si ca macar unul din cei putini care eram in vagon se va duce sa il ridice, dar m-am gandit prost. Asa ca, eu barbata fiind, m-am ridicat, am fugit spre usa, am coborat si l-am ajutat pe nenea sa se ridice tot ametit si, recunosc, avea si ceva aroma de alcool. Cand am reusit sa il ridic, cu ajutorul lui, bineinteles, deja ala cu tramvaiul a dat sa plece si sa ma lase acolo. I-am batut in geam, degeaba. Am avut noroc de prietena mea ca s-a dus repede la el sa ii zica sa opreasca. Apoi l-am ajutat pe nenea sa se urce in tramvai si sa se aseze pe un scaun. Era drept ca se clatina, dar totusi, oricum ar fi, ce fel de suflet poti sa ai sa lasi un om in starea aia si sa treci pe langa el nepasator? Era imbracat bine omul, se vedea ca vine de la munca. Probabil a pierdut si el sirul paharelor, dar la naiba, nu e primul om. Era pe la vreo 40-50 de ani, dar se vedea ca nu e un alcoolist care nu stie altceva decat bautura. Stateam si ma gandeam dupa, ca ala din tramvai nu s-a gandit nici o secunda ca putea sa ii prinda picioarele intre rotile tramvaiului si sa i le taie in momentul in care a cazut si daca ramanea acolo intins pe jos inconstient. Ce fel de animal poti sa fii?!??!! A, imi cer scuze, pana si animalele sunt mai bune si mai atente decat noi oamenii. Ma uitam la nene cand mergeam spre casa ca avea o mare umflatura aproape de tampla cum a dat cu capul de gardul ala din spate. Se clatina mai mult cand a coborat din tramvai, dar sigur faptul ca a cazut pe spate si a dat cu capul in halul ala a contribuit la dezorientarea lui. Ma tot uitam la el si imi venea sa il intreb daca e bine si sa il duc la spital sau ceva de genul, dar l-am vazut ca se adunase putin cat am mers cu tramvaiul.

O experienta nu foarte placuta, zic eu, dar care m-a facut din nou sa imi intaresc ideea cum ca noi oamenii, suntem mai rai decat animalele si de multe ori nici macar nu meritam sa ne comparam cu animalele!

Fara Hugs&Kisses, nu merita momentul asta asa ceva!

(sursa foto)

About ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Buna, Sunt o persoana normala, cu probleme, cu nervi, cu fericire, zambete si urlete, dar pe zi ce trece constientizez ca sunt o imprastiata si vreau sa va spun si voua cum sa faceti asta cel mai bine, in caz ca doriti sa aveti aceeasi “meserie” ca si mine! Sau poate ca vreti doar sa va perfectionati! Nu pot sa spun ca am trecut prin multe si nenumarate, insa sufletul meu poate sa va spuna ca am trecut prin destule. Unele placute, altele mai putin, unele le-am constientizat atunci, altele mai apoi si altele inca sunt in curs de constientizare. Sunt o femeie ca oricare alta, doar ca am decis sa impart cu voi ceea ce simt, gandesc, doresc si primesc EU. Eu sunt mandra cu ceea ce sunt si ar trebui sa tineti minte si voi ca “Imperfectiunea este noua Perfectiune”! Deci bucurati-va de VOI!

Posted on December 7, 2013, in Imprastiate adunate and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Trist! Tare trist …

Leave a Reply

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Dating, Fitness, Celeb Gossip & Everything College | CC

Advice on student style, collegiate dating discussion guides, relationship advice and women's studies.

Some Good Eats

Eat and don't worry about it

Elena Alexandru

Stories, Dreams and Butterflies by Elena Alexandru

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Memorii de femeie

O femeie cu amintirile în lacrimi..

ConfesiunileUneiFemeiDinPrezent

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Motivatie. Inspiratie. Vis. Sentiment. Încredere. Curaj. O parte din mine .

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Part time lover...

Stories to tell. Pictures to burn.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Mantzy

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Pitici Gratis

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Ganduri dintr-o lume incalcita!

Despre tot sau despre nimic, pentru ca lumea aceasta poate fi totul sau nimic.

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Allexyanna

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. Albert Einstein

Inima Divina

Urmeaza Firul Minunii!

BLOGU LU' OTRAVĂ

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Ironic sau nu, spune-i PAMFLET!

Pagină de maxime și minime. După principiul ” Îmi stă bine când râd!...într-o cămașă de forță!”

Vidi Veni Adulteri

I've been choking to death for years. By now this should be easy.

Șic și clasic - "Chic & Classic" luxury fine arts, entirely handcrafted, original design

Cand cumperi arta nu cumperi doar ceea ce vezi si pipai cumperi sufletul unui om, sufletul artistului pentru ca el/ artistul s-a uitat in sufletul lui si a scos de acolo ce a gasit

VideoPrest

SERVICII FOTO-VIDEO ”Love & Precious Memories!”

elenaenea90

This WordPress.com site is the bee's knees

grasuc

Graphic and Design Portfolio

Martie din Post

Un blog despre nimic important, doar nişte gânduri şi păţanii aşternute pe taste

blogulmeudesprenimic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Fata Simplă de la Țară

Good Girl Gone Red

Dojo Blog

Viata, muzica, web design. Idei putine, dar fixe.

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

ioana Mega

Simplicity is the ultimate sophistication...

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Social Media Training

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Andi Moisescu

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Elena Cîrîc

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Alexandru Negrea

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

M A N A F U *

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

Gânduri bune si nebune

Cum sa fii o femeie prezenta in prezentul tau prezent!

MyVoice News Roman

» contactează-ne @ 0768.400.477 sau myvoicenews@yahoo.com

